I'm his Wifey!!!

Daisypath Anniversary tickers

Followers

Friday, June 10, 2011

~TQ Tag Version W&W~

Entry marathon hari ini, dalam 1 ari i berjaya wat 3 entry...

Kali ni i nak tunjukkan design TQ Tag yang i dh buat. Design i google jer dr En Google, senang kan, i tk suka something yg menyusahkan diri sendiri. Juga idea i dapat dari link ini. Apa yang penting design simple, mudah dan cantik dipandang. I buat 2 jenis design, 1 untuk para tetamu & 1 lagi untuk VIP & family my dear. Ini bagi memudahkan mereka2 untuk membezakan goodies yang mana.

TQ Tag itu i akan lekatkan pada brown paper bag yg i guna. Untuk story pasal penggunaan brown paper bag, sila pergi ke entry ini. Nanti i akan share pasal DIY brown paper bag tu lak. Untuk design TQ tag ini amat mudah, i cuma guna kan application Paint, Ms Power Point sahaja. Tak perlu apa2 software yg canggih manggih bagai. (kan i dh ckp i tk suka keja yg menyusahkan diri) yang penting mendapat approval dari ayah i, once approved i pn start keja2 printing. Now adalah cutting session, i & ayah dh berjaya menggunting sebanyak 800pcs, so need about another 1200pcs lagi. So hasilnya TQ Tag W&W adalah seperti di bawah.
Tag yg no.1 adalah untuk para tetamu, tag ke-2 adalah untuk VIP and my dear family. Mungkin tag i ni sama dengan org lain, al-maklumlah copy & paste from I'net, so kalau ada yang tersama tu kebetulan ajer lah yer.

Nota hati: Sedang gigih gunting TQ tag ini bersama ayahanda tercinta.



No comments:

Post a Comment

Jejak Kalian

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...